Dino

DINO staat voor
Dinsdagnamiddag "Inter Nos/KTSB Open" gezellig onder ons en iedereen welkom !

Wat houdt het in ?

Tennis - Petanque - Avondmaaltijd (alles naar eigen keuze en puur recreatief).

Wie organiseert het ?

Jacqueline Helaerts (Tennis), Alain Bertrand (Petanque) en Christoph Doms (Avondmaaltijd).

Hoe werkt het ?

Ben je geïnteresseerd in één of verschillende van de bovenvermelde activiteiten?

Vraag aan Jacqueline Helaerts (jhelaerts@gmail.com) om je op de mailinglijst te zetten.

Achteraf krijg je iedere vrijdag een email van Henri met de volgende vragen:
Wil je volgende dinsdag komen tennissen ? Ja/Neen ;
Wil je volgende dinsdag komen voor petanque ? Ja/Neen ;
Wil je ’s avonds in De Singel blijven eten ? Ja/Neen.

Je antwoord stuur je naar Henri ten laatste op zondagavond.

Hoe worden de tennis matchen georganiseerd ?

Iedereen die zich inschrijft presenteert zich de volgende dinsdag op TSB ten laatste om 13u50 in tenniskledij.
De matchen worden geloot. Je weet dus nooit op voorhand met wie je zal spelen.
Er worden alleen dubbels gespeeld (gemengd of niet, afhankelijk van het aantal deelnemers).
De matchen stoppen omstreeks 16u00.

Daarna is het tijd om te douchen en voor een (of meerdere!) drankje(s).

Tussen 16u30 en 17u00 begint de petanque (zonder verplichting natuurlijk).
Wie graag petanque speelt, doet gewoon mee.

Omstreeks 18u30 wordt het stilaan tijd voor een aperitief en om 19u00 gaan we aan tafel (enkel diegenen die gereserveerd hebben uiteraard).

Wat eten we ?

Er is altijd spaghetti bolognaise en afwisselend: steak of americain, bouletten in tomatensaus, stoofvlees, vol-au-vent of een koude schotel (met frietjes).
Jacqueline zal iedere keer per email preciseren wat er op het menu staat voor de volgende dinsdag en aan welke prijs.

Wat als het slecht weer is ?

Let op, er wordt rekening gehouden met de weersverwachtingen.
De DINO gaat niet door indien blijkt dat het slecht weer wordt op dinsdagnamiddag.
Jacqueline stuurt dan een email op maandag enkel in geval dat de DINO niet doorgaat.
Houd dan je email in de gaten op maandag indien de weersverwachtingen voor de dinsdag er niet goed uitzien.

De bedoeling is dat er zoveel mogelijk KTSB leden hieraan meedoen.

Ben je ook vrij op dinsdagnamiddag ? Aarzel niet. Schrijf je zeker in voor de DINO en vergroot de groep !
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd !